Tuesday, November 30, 2010

Hai Miya :D

image klik gambar untuk usya dengan lebih jelas

Salam. Semalam aku menerima 10 emel daripada blogger dot com memaklumkan ada orang komen dekat post aku.

10 komen dalam satu malam adalah satu angka yang agak bosar bagi soram blogger picisan macam aku. Nak nak lak saat ketika aku kemalasan nak hapdet blog.

Bila di-usya, rupanya ada seorang anonimus (anon) yang sedang galak mengkomen. Ok mungkin bukan anon, sebab ada nama yang dipakai, tapi identiti beliau tetap misteri.

Nama yang diguna adalah Miya, namun tanpa pautan ke mana mana halaman profail gugel ataupun blog beliau.

So, siapa Miya?

Entah, aku pon tak tahu. Tapi jika dia jujur dengan namanya, maka dia adalah seoram perempuan walaupun tak tahu samada masih kanak-kanak, anak gadis, andartu, mak dara, isteri oram, mak oram atau mak janda.

Tapi jika dia seorang pentipu, makanya dia adalah seoram lelaki. Mumkin juga seoram siput babi? Siapa tahu?

Apapun, kepada Miya, terima kasih kerana sudi baca dan komen tulisan-tulisan aku yang tiada guna ini.

Teruskanlah berkomunikasi ya, walopun aku tak tahu siapa ngko, tapi aku nak bayamkan yang indah-indah saja. (Atau lebih tepat, otak manusia cenderung untuk membayangkan yang indah-indah terhadap benda yang dia tak tahu, sape suka benda sial kan?)

So, aku anggap Miya adalah seoram lagi gadis cun comel lotey yang muncul dalam hidup aku. Keep in touch ya Miya. Salam Perkenalan. :D

Dan sebagai tanda penghargaan aku kepada Miya, aku tujukan satu lagu untuk engkau. Sila layan. Sampai jumpa lagi, Miya.

3 comments:

  1. "Salam."

    waalaikumsalam.

    "Salam Perkenalan."

    salam perkenalan juga abu ubaidah! : )

    "aku tujukan satu lagu untuk engkau"

    terima kasih. : )


    kesimpulan: abu ubaidah, sweet! *touched*

    ReplyDelete
  2. oh, hai abu ubaidah. : )

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails