Friday, September 24, 2010

Aku on balik FB aku daa….

 

Kenapa aku deactivate? Pasal aku rasa aku dah terlalu addicted. Memang la dengan FB aku leh dapat banyak maklumat semasa, info terkini, awek cun, tapi kalo dah sampai tahap addict tu, baik aku stop la.

Sori aku bukan lelaki berjiwa kental yang mampu ber-mujahadah melawan nafsu ingin online.

Tapi aku activate balik, pasal aku dah linked blog aku dengan FB, so, setiap kali aku update blog, maka FB akan update sama. So, aku masih dapat sebarkan propaganda murahan aku.

Aku xkan online fb dah. Mungkin aku akan upah awek aku untuk tukar password aku kot. Eh, aku ade awek ke? Sape nak jadi awek aku? Leh dapat FB aku….Hao3.

 

“FB adalah senjata kapitalis untuk menjadikan manusia tidak bergerak” –betol ka? Aku dengar ni kat mana ntah.

-.-“

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails