Wednesday, September 8, 2010

Gua Bukan Kapitalis, Tapi Gua pun Nak Cari Makan Jugak!

 

 image

Ini mungkin entri terakhir aku sebelum cuti raya. Aku nak buat satu pendedahan yang mungkin akan menyinggung hati dan perasaan sesetengah pihak. Hohoho.

Ok lah, aku baru buat blog baru, semalam, tapi aku takut nak bagitau kepada umum.

Sebab?

Blog aku tu jual barang! Erk.

Hohoho. Aku tak tahu la, tapi kalo cakap pasal buat duit je, aku mesti takut kena label kapitalis la, lintah darat la, apa-apa jer la yang sewaktu dengannya.

Tapi akhirnya aku dedahkan jugak kepada umum, sebab nak tak nak, duit kena ada jugak kan? Nak dapat duit, tak boleh nak duduk termonung je beb. Hahaha.

So, silalah melawat blog baru aku, http://cari-makan-online.blogspot.com/

Amaran Keras: Blog aku itu mengandungi unsur-unsur kapitalism yang amat tinggi. Waspada! Hahahaha.

1 comment:

Related Posts with Thumbnails