Monday, July 5, 2010

Akhirnya~ Padan Muke Ko!

LETIH + PANAS HATI!

Letih sebab duk mengadap PC secara marathon, agak berejam-jam jugaklah tanpa henti, sampai tipus pinggul aku. Terima kasih tumitrim~

Panas hati pabile internet selur. Selur macam siput babs~ko berdosa sebab menyebabkan aku mencarut-carut, dan akhirnya dosa itu kembali pada aku sebab ko bukan makhluk hidup, ko hanyalah sebatang "broadband". Damn ko, akhirnya aku jugak yang kalah! (Tengok tu dosa lagi)

Pabila masalah teknikal berlaku pada blog aku, aku yang buta-html ni mula menggodek-godek konon terer. Last-last jadilah aku seekor tikus yang membaiki labu, dengan labu-labu aku telan.

Nasib baik kod html ni tak se-hard core C++ yang aku fail sem satu hari tu. Berbekalkan ketabahan yang tinggi dan ketahanan mata serta mental, dan bantuan tutorial yang berlambak-lambak di internet, berjaya jugak aku membaiki kembali blog aku.

Dan disebabkan kegeraman melampau, aku telah melampiaskan nafsu serakah aku dengan menghasilkan satu klip video 3gp banner spesel untuk dijadikan peng-kepala blog aku. Peng-kepala itu head-er OK? Jangan nak kutuk lawak aku tak jadi, emo nih!!!

Padan muke ko, laen kali, jem lah lagi~ Kan dah cantek tu?

Sila komen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Emo jugak sebab pelancaran fan-page aku tak meriah dan tak dapat sambutan. Internet selur punye pasal ah, tak dapat nak blogwalking. (padahal silap aku tak reti promote) Takpe, bagi yang baru tawu aku dah ada fan-page kat FB, silelah 'suke' ok? Tqvm. 

Salam.
Related Posts with Thumbnails