Tuesday, July 13, 2010

Entri Cari Makan-Jom Bisnes Masa Belajar

Semalam aku post status kat Facebook, aku cakap, “Aku nak tidor malam ni, semoga rm2000 dimasukkan dalam bank aku. Amin” - ramai makhluk yang salah faham ingat aku sedang bikin bisnes MLM apa jadah dan menunggu masyuk. Haha. Tak ah.

Aku berdoa tu weyh. Sebab sekarang dalam jangka masa terdekat ni aku memerlukan rm2000 untuk setel hutang aku dengan UM, baru leh register. Kalo tak, selagi mana utang aku tu x setel, selagi tu aku akan terus begini.

Sebenarnya bukan rm2000 pun, hutang aku rm1822, hutang maksimum sebelum aku boleh register ialah rm500, so aku perlu dalam lebih kurang rm1300. Kalo dapat bayar abes lagi baik. So kenapa aku nak rm2000? Hahah.

Nak enjoy beb. LOL.

Balik ke tajuk post kali ni, aku sekarang pun tengah berbisnes jugak. Macam korang leh nampak kat atas ni, ada bisnes helmet Arai dari Jepun. Bisnes ni ok la, tapi untuk masa terdekat ni, aku rasa aku perlu buat sumthing untuk dapat cash segera. Cammane ek? Any idea?

BTW, tadi pagi aku berjalan-jalan di alam maya, terjumpa dengan satu website ini. Diorang nak share idea-idea camaner nak dapat pitis semasa belajar. Macam best aje.

Yang best tu sebab aku nampak ada muka sorang budak UM dalam tu. Oho, kat UM pun ada gak orang terer bikin duit eh? Nak belajar boleh bro? :)

Tapi tak best sebab website ni jual barang. Maknanya kalo ko nak dapat apa yang best diorang offer tu, ko kena keluar duit. Hohoho.

Apapon, layan ah. Nak usya? Klik SINI, atau banner kat bawah ni pon boleh.

UsahawanRemaja.Com | Rahsia Jana Pendapatan Lumayan Offline & Online Lebih Banyak Dari Ibu Bapa Anda!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails