Saturday, July 24, 2010

Pheonix Bangkit – Yeah!

Semalam, aku dengan rasminya telah mendapat surat tawaran untuk ke Fakulti Sains, Jurusan Fizik. Yeah!

Image0497 inilah rupernyer, macam masa memula nak masuk UM dulu, tapi yang ni kaler putih.

Image0501

SARJANA MUDA SAINS (FIZIK) – jom jadi Fiziksis!

Image0500

no matrik baru : SES100517

Image0502

:D

 

Image0504

ni lak gambar yang aku submit untuk kad matriks baru. Hoho.

Image0506

Amacam? Ade gaya artis Korea tak? Hahahahaha.

 

 

Pheonix adalah burung tanpa mati dalam lagenda, yang akan bangkit semula setiap kali berhadapan dengan kematian. Aku kini umpama seekor pheonix yang telah mendapat nyawa baru. Adakah aku akan menjadi lagenda yang akan dikenang sepanjang zaman? Atau sekadar sekadar jadi melukut di tepi gantang?

Dalam hidup ini, ada perkara kita mampu pilih, ada juga yang terikat dengan ketentuan-Nya. Apapun, buatlah pilihan yang bijak. Membuat pilihan adalah kuasa yang diberikan kepada kita oleh Tuhan, boleh jadi amat berkuasa, boleh jadi membinasa.

Selamat untuk aku.

Selamat juga untuk kamu.

Selamat majujaya dalam hidup!

1 comment:

Related Posts with Thumbnails