Thursday, July 8, 2010

Entri Cari Makan-Helmet Arai

(29200arai sz-f_retro_red arai-szram3stella-2  (39000)arai-ram3riptide-02

Salam semua. Kali ni aku nak promot barang baek sket. Sket jek. Kalo ada memana kawan-kawan kamu berkenan mahu angkat, atau kamu sendiri yang berkenan, kontek aku, okeh?

Sebelum tu, cerita sikit latar belakang. Aku ada kawan. Kawan aku belajar kat luar negara. Dekat tempat matahari naik. Dan hari tu dia offer aku untuk tolong jual barang yang boleh dapat lagi murah kat sana banding kat Malaysia, tolak campur kos penghantaran, still lagi murah, dan kitorang pun boleh dapat untung lagi :).

Barangnya adalah helmet jenama Arai dan yang sewaktu dengannya. Kalau kat sini, harga helmet Arai ni sebijik ada dalam RM2000++. Dan bape harga yang kami tawarkan?

RM1998 – tertakluk kepada jenis jugak la, kalo korang mintak yang pelik-pelik, maka harga pun mungkin pelik jugak ah.

So, cara nak order senang jek, just kontek aku melalui apa cara sekalipun. Jika korang merupakan penduduk KL dan kawasan sekitar yang mampu dicapai, maka cara pembayaran adalah dengan cara C.O.D. (cash on delivery), maksudnya aku akan hantar kepada korang, muka ke muka :).

Tapi kalo luar KL dan tak mampu dicapai, maka kena post lah kan?

Tempoh barang sampai dari Jepun lepas order dibuat adalah dalam 3,4 hari.

Barang dijamin ori, dari kedai Jepun lagi.

So, sape ada balak yang kaya, ataupun member-member rempit, yang ada duit lebih tapi tak tahu nak sedekah kat mana dah, nak beli motor dah ada sebijik, maka belilah helmet Arai ini daripada aku.

Kontek aku : 0132965413

emel : ashburnt89@gmail.com

Sekian.

p/s: Oh aku ada jugak iklan kat Mudah.com, boleh layari dengan menaip http://iluvurl.com/helmetdarijepang

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails