Thursday, July 8, 2010

Sedikit Kredit untuk Rakan Blogger

Owh yeah, ini hanya entri pendek nak mati. Sekadar mengucapkan beribu-ribu terima kasih kepada sedara ntah-ape-name aku tak taw gak ni. (Hoho sori.)

Kalo korang tengok blog aku nih, ada macam2 widget best yang kebanyakannya aku belajar daripada beliau ah!

Korang pon boleh visit beliau dan belajar ah godek-godek sendiri. Senang aje, aku yang fail programming pon leh buat, korang apatah lagi kan?

Untuk butang “Fb like” – boleh klik sini.

Untuk butang “FB Share” – klik sini.

Untuk buat “FB comment box” macam kat sayap kanan blog aku ni – klik sini.

Dan untuk buat gambar terbang2 pusing2 cam kat sayap kanan blog aku tu lak – klik sini.

 

Muka depan blog beliau? Klik sini.

TQVM sedara aduka(oho baru tawu nama ye. er betol ka?)

3 comments:

  1. yeay! saya pun wondering macam mana nak buat FB likes tu.. now dah tau, thanks ya. Thanks to Aduka too

    ReplyDelete
  2. thanks for the tips ;)

    ReplyDelete
  3. salam.. terima kasih utk kredit ni.. maaf.. saya susah sangat nk online.. busy blaja.. tenet pun xde.. ni pun online kat cc.. hahaha.. skali lg, saya ucapkan terima kasih utk kredit dan artikel kamu ni.. bagus.. spread-kan ilmu kepada semua.. =)

    errr.. kbykan blogger x suka disqus.. hakhakhak.. saya pun kureng gemar.. =P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails