Monday, July 5, 2010

Pelancaran Rasmi Fan Page Yang Awesome! Yeah!

Salam'alayk. Bagi menambahkan lagi rasa poyo yang memang sudah lama sebati dalam diri aku ni, maka aku dengan muka-tembok-tak-malunya ingin mengajak korang semua jadi peminat aku, Yeah! Sila klik "like" kat bawah ok, dan jika korang rasa blog aku ni best, maka invite-lah sedara mara rakan-taulan korang sekalian.



Dah klik like? Woohoo, Tq korang memang best~Tapi kalo korang nak rasa lagi best, apekata korang try usya dulu fan-page aku tuh, sebabnya fan-page aku tu memiliki ciri-ciri luar biasa, yang mesti akan membuatkan korang kagum punyelah! Tak caye? Bukaklah! Yeah~

Dan sekiranya korang rasa blog aku ni memang best, untuk kali ke-2, maka janganlah malu-malu untuk melanggan dengan aku. Oh, aku tak jual barang, ok? Aku hanya menulis. Sila masukkan emel utama korang dan ketik "subscribe", insya Allah surat cinta update blog aku akan dihantar terus ke emel korang, segar dari ladang.

Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

Dan jikalau korang minat untuk berkicau-kicau bersama aku, boleh follow aku dalam twitter gak. Balasannya? "I will follow you~~~~~~" (sila nyanyi lagu makhluk kuning DiGi)

                                                 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Korang dah usya belom fan-page aku tu? Kalo belom, pekata usya sekarang, macam aku cakap, fan-page aku tu memang best! Konfem lepas ni korang sumer pakat nak jadi poyo cam aku nak buat fan-page belaka.

Takpe, buatlah, lepas tu share jer la link kat sini. Korang jadi fan aku, aku jadi fan korang, takdelah nanti aku rasa cam artis sangat kan?

Okeh, that's all jer kot. See ya. Jangan lupe jadi fan aku tau? :)
p/s: aku rasa ade problem la dengan html fan-page aku tu, jadi tak nampak lak kan? Keluar tulisan je. Cesh, nampaknya terpaksalah menyusahkan korang untuk bukak fan-page kalo nak like. Tapi jangan bimbang, berbaloi-baloi! :)

p/p/s: Korang dah usya fan-page aku tu? Nak tahu cammane aku buat sampai jadi best cenggitu? Oke-lah kat sini aku share link. BTW, bagitau korang awal-awal, link ni adalah link menjual ebook panduan, tapi aku buat FB page aku tu jadi camtu dengan ikut panduan free yang dia bagi je. Tak beli pon. So, korang pon boleh buat lah! Sedut2~

Klik banner di bawah


Nak beli pon xpe, rm60 jer. (Cesh semalam aku usya baru rm50, hape da kedeng, cepat giler naik harga)

Sekian, salam.
Related Posts with Thumbnails