Tuesday, July 20, 2010

Semester Ini yang Rilek

Ok, seperti yang korang tahu, aku dah jadi hantu. Aku mintak nak tukar kos, tapi disebabkan proses yang lambat (walopun aku sangat sure memang permohonan aku diterima), maka aku decide sem ni aku nak ambik kos yang mudah giler-baboon.

Lagipon, kalo ikut sistem, aku punye pointer yang lepas still dikira, maka aku masih lagi budak Engineering yang di bawah pemerhatian, dan hanya boleh register 12 jam kredit.

So, subjek-subjek sem ini ialah………..

image 

Asas teater moden? Aku aku pun raser kelakar, tapi tak salah kan nak cuba benda baru. kool tak?

Memang sem ni kalo aku punye keputusan untuk tukar kos tak kuar gak sampai hujung minggu ni, aku akan stick dengan jadual ini.

Cuma aku masih ada 3 kredit hour, yang aku rasa nak penuhkan dengan Kursus Elektif Luar Fakulti. Cuma tak taw subjek ape yang best. Aku dah usya lam UMISIS, dorang bagi kod list je, 200++ senarai, takkan aku nak usya satu-satu kot? hahaha.

So, any idea?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails