Monday, July 12, 2010

Misi Hari yang Cuak

Hari yang cuak pun bermula. Hari ni aku akan pergi ke UM. Ada beberapa perkara aku nak buat.

1.         Pergi jumpa SKR dan memastikan kedudukan sebenar aku. Kalau permohonan tukar kursus aku masih tak dapat nak diputuskan setelah sebulan lebih permohonan, aku angan hangin. Kalau tiba-tiba dia suruh aku masuk fak engine balik, aku akan mintak cuti dulu.

2.          Aku akan melepaskan geram di perpustakaan UM. Habislah CC korang yang berkelajuan internet macam F1 itu akan aku pulun sehabis baik untuk buat blogwalking. Nuffnang, kalau tetiba trafic aku naik mencanak, korang jangan pelik pulak OK?

3.          Berjumpa kembali rakan-rakan seperjuangan. Yeah.

 

Semoga semuanya berjalan lancar.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails