Tuesday, July 13, 2010

Entri Cari Makan-Member Aku Suruh Promot External TV Card Beliau Ini.

Ini pesanan khidmat masyarakat member-member. Nasib baik ko member aku sejak kecik, kalo orang lain aku dah caj dah ni. Hak3.

Member aku ni nak jual external TV card. Apekah ini? Ini adalah sebuah alat yang ko boleh sambung kat PC ko untuk menjadikan PC ko sebuah tv. Ada paham?

Berminat nak beli? Kontek aku melalui apa cara sekalipun, komen sini, facebook atau kontek terus 0132965413. OK?

Ini aku kopipes daripada blog beliau yang boleh korang usya dengan klik SINI. Dia member aku sejak kecik wei, maka automatik dia femes sebab dia kawan ngan aku, so pegilah kenal-kenal. Hak3. (Bajet tol aku kan? Haih)

WinFast PalmTop TV (WTS)

Post aku sebelum ni pasal gadget tuh dan aku sudah diketahui aku nak nokia n97 tapi xde duit..sob3...jadi disini aku nak iklan pasal external tv card aku...aku perlukan duit jadi aku nak jual la...sape2 berminat bole la usha2 dulu gamba kat bawah nih..


siap ade remote lagik...


lawa lagi nih

harga: RM 150
boleh lg nak nego2..
kalau da berminat bole la kontek aku...

4 comments:

Related Posts with Thumbnails